Dodge Durango Limited Brass Monkey
2016|3,6 V6 Pentastar|AWD
  • Rocznik 2016 
  • Silnik 3.6 V6 Pentastar
  • Skrzynia aut. 8-biegowa ZF
  • Napęd: AWD
  • Wersja wyposażenia: Limited
  • Przebieg: 102 873 km
CENA: SPRZEDANY

Komfortowy, niezawodny, bezpieczny...

Do oferty SAMOCHODÓW DOSTĘPNYCH OD RĘKI dołączają pojazdy już wylicytowane, w drodze i do naprawy. Już 1 maja do portu w Rotterdamie dopływa Dodge Durango w wysokiej wersji wyposażeniowej Limited z pakietami Brass Monkey, Trailer Tow Group, Safety/Security and Convenience Group, sześciocylindrowym widlastym silnikiem Pentastar i napędem na cztery koła.

Dodge Durango trzeciej generacji to SUV z prawdziwego zdarzenia. Auto oferuje całe mnóstwo przestrzeni dla rodziny – trzeci rząd siedzeń zmieści komfortowo dwójkę dorosłych, a i na bagaż zostanie jeszcze prawie 500-litrowa przestrzeń. Po złożeniu foteli do dyspozycji mamy prawie 1250 litrów; złożenie kanapy powiększa tę przestrzeń do 2400 litrów.

Nasz egzemplarz Durango pochodzi z 2016 r. i jest to model po tzw. pierwszym lifcie, który zmienił bardzo wiele w zakresie: estetyki i ergonomii (przeprojektowana deska rozdzielcza, doszły LED-owe światła do jazdy dziennej i efektowna blenda świateł tylnych obejmująca pełną szerokość samochodu) oraz mechaniki (zainstalowano nową 8-biegową skrzynię automatyczną niemieckiej firmy ZF – taką samą spotkamy we współczesnych BMW).

Jak na wysoką wersję wyposażeniową Limited przystało, w aucie mamy: skórzaną tapicerkę z podgrzewaną kanapą tylną i kierownicą, trzystrefową klimatyzację, kamerę cofania oraz czujniki parkowania, system nawigacji U-connect z 8,4-calowym ekranem centralnym, elektrycznie otwieraną klapę, reflektory ksenonowe, aktywny układ kierowniczy czy, systemy bezpieczeństwa – monitoring martwego pola i ruchu poprzecznego czy asystenta hamulców (osuszanie klocków podczas jazdy w deszczu)…

Słowem wszystko, co niezbędne i przydane w użytkowaniu na co dzień.

Nasze Durango V6 AWD może ciągnąć przyczepy do 2800 kg. O bezpieczeństwo ładunku dba m.in. system kontroli stabilności przyczepy, który działa automatycznie, bez ingerencji kierowcy (gdy. np. wykryje kołysanie przyczepy przyhamowuje koła by ustabilizować transport).

Pakiet Brass Monkey wizualnie czyni nasze Durango autem nieco bardziej sportowym (czarny błyszczący lakier nadwozia, ciemny grill, oznaczenia modelu i listwy boczne, 20-calowe polerowane aluminiowe felgi, czarne ramki reflektorów).

Osiągi i trwałość samochodu są więcej niż zadowalające. Sześciocylindrowy widlasty silnik 3,6l Pentastar trzykrotnie przewodził zestawieniu najlepszych silników benzynowych świata (Wards “10 Best Engines”).

Z mocą prawie 300 koni mechanicznych (293 KM, 350 Nm) nieznacznie ustępuje mocą wersji V8 HEMI, oferując za to niższe spalanie (świetnie przyjmuje LPG) i bezawaryjne użytkowanie; praktyka pokazuje, że przebiegi rzędu 400-500 tys. km nie robią na nim większego wrażenia, co dopiero mówić o nieco ponad 100 tys, km, które pokonał do tej pory nasz egzemplarz Durango.

Serwisowanie Dodge’a Durango w Polsce nie sprawia żadnej trudności, bo model bazuje na oferowanym od wielu lat w Europie Jeepie Grand Cheerokee (WK2). Przykładowo komplet tarcze + klocki na oś przednią kupicie za ok. 500 zł… Samo Durango jest już dostępne w polskiej dystrybucji, co oznacza także dostęp do autoryzowanej sieci serwisowej

Oferowane Durango uczestniczyło w kolizji, w której nieznacznie uszkodzona została lewa część nadwozia – lampa, zderzak, błotnik i drzwi kierowcy. ŻADEN element konstrukcyjny pojazdu nie został naruszony. Oferta dotyczy samochodu uszkodzonego i obejmuje wszystkie koszty „pod dom”. Nowemu właścicielowi pozostanie do uregulowania podatek akcyzowy oraz naprawa pojazdu.

Skontaktuj się
z nami!

  • Ponad 10 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej!
  • Ponad 1500 sprowadzonych samochodów!
  • 99,9% zadowolonych klientów!