Najmocniejsza, bo ponad trzystukonna „cywilna” odmiana serii F30! Tu nie ma lipy! Są za to wyjątkowe emocje i doznania estetyczne, jakie generuje rzędowe sześć cylindrów w nadwoziu coupe. z biało-niebieskim śmigłem na masce!
Możesz to sprawdzić samodzielnie, kupując auto z naszej oferty samochodów dostępnych w transporcie!
Piszemy serii F30, jakby to była klasyczna „trójka” BMW… Ale przecież seria 4 coupe to nic innego jak właśnie „trójka” w trzydrzwiowym nadwoziu, którą BMW przesunęło szczebel wyżej w koncernowej hierarchii i nazewnictwie! Pochodzenie auta zdradza zreszta numer kodowy wozu – F33.
A jak F33 to kabriolet z twardym dachem (hard top), który zapewnia sporą uniwersalność samochodu!
Pod maską jest grubo! Wyśmienite, trzylitrowe R6 doładowane turbiną (N55) spięto z ośmiobiegowym automatem Steptronic (ZF 8HP) oraz napędem na tylną oś. Jak na rasowe coupe z Bawarii przystało, dzieje się na drodze!
Z hamulcami i zawieszeniem sportowym M na pokładzie, aż chce się wciskać gaz w podłogę! Sprint do setki trwa tu ok. 5.5 sekundy… a może być jeszcze szybciej, bo potencjał tuningowy jednostki N55 wydaje się niewyczerpany!
Za osiągami idzie wygląda auta! Jest pakiet sportowy M ze stosownymi zderzakami i dokładkami, 19-calowe alusy Double-Spoke 422 M, układ wydechowy z podwójną rurą, listwy okienne Shadow Line…
Mało, z fabryki w Regensburgu nasza 435-tka wyjechała z niestandardowym lakierem nadwozia (BMW Individual)… który poprzedni właściciel ukrył pod różową folią! O gustach się nie dyskutuje, ale warto będzie wrócić do koloru Tanzanite Blue.
Przy okazji oklejania, właściciel dołożył akcesoryjny spojler klapy bagażnika.
Na wyposażeniu egzemplarza są m.in. skórzana tapicerka dwukolorowa Dakota / Oyster, fotele sportowe z kołnierzem powietrznym, kierownica sportowa M, nagłośnienie Harman/Kardon, duża nawigacja Professional z systemem kamer 360, reflektory ksenonowe… a więc na bogato!
Egzemplarz z maja 2016 roku, a więc końca produkcji przedliftowego modelu. Kupiony w słonecznej Kalifornii (brak rdzy) z uszkodzeniem prawego boku.
Najmocniej ucierpiał prawy przód auta… ale wciąż nie ma tragedii. Do wymiany jest zderzak, belka, reflektor, błotnik, maska, plastikowa drobnica pasa przedniego. Z tyłu też będzie co robić, choć wprawny blacharz będzie w stanie wyciągnąć poszycie błotnika, by obyło się bez wycinania i spawania.
Do przeglądnięcia jest zawieszenie przedniego koła, ale i tu nie powinno być problemów z naprawą. W kraju nie brakuje części do tych aut, a i ceny części w ASO BMW nie szokują. A to przecież marka Premium!
Wyposażenie (wybrane elementy):
Samochód odpalał i poruszał się samodzielnie po placu Copart (Run & Drive). To pierwsza szkoda na pojeździe, który miał w USA trzech, a w zasadzie dwóch właścicieli, bo ten ostatni nie nacieszył się długo autem doprowadzając do szkody.
BMW jest własnością jednego z pracowników AutoDiscover Rzeszów, który sprzedaje pojazd jako pojazd USZKODZONY – w transporcie do kraju. Koszt zakupu OBEJMUJE fracht oraz dostawę w dowolne miejsce w kraju; NIE OBEJMUJE akcyzy (18.6%) oraz naprawy samochodu (w gestii nabywcy).
Samochód płynie już do Europy. Do portu w Rotterdamie dotrze ok. 20 grudnia br. (ETA). Po kolejnych 3-4 tygodniach BMW będzie już w kraju, dostarczone w dowolne miejsce wg. dyspozycji kupującego.
Kontakt w sprawie oferty: 509 423 000 (Dominik) / rzeszow@autodiscover.pl
Kto pierwszy, ten lepszy!