Dodge Charger R/T 392 Scat Pack Plus
2021|6.4l V8 Hemi |RWD
  • Rocznik: grudzień 2020 (modelowo 2021)
  • Silnik: 6.4 V8 Hemi (495 KM, 644 Nm)
  • Skrzynia: aut. 8-biegowa ZF
  • Napęd: RWD + szpera
  • Przebieg: 16 043 km

Są czasami takie aukcje i samochody na Copart / IAAI, które budzą niepewność a jednocześnie nie dają o sobie zapomnieć. Tu mamy do czynienia z taką historią!

Dodge Charger R/T Scat Pack Plus ze świeżego rocznika, w ciekawym wyposażeniu, ze znikomym przebiegiem, z zewnątrz praktycznie bez skazy, teoretycznie odpalający i jeżdżący (Run & Drive)… ale z nieznaną nam  szkodą mechaniczną podwozia.

Czyli przerysowany wahacz albo uwalona skrzynia biegów czy silnik bez oleju… Przerabialiśmy już kilka takich historii, zazwyczaj z pozytywnym finałem! Ale nie zawsze jest różowo…

Auto oczywiście kupiliśmy, bo kto nie ryzykuje ten nie pije szampana!

Wyczekując samochodu w kraju, chcemy i Wam przekazać część tych emocji zakupowych – auto jest dostępne w sprzedaży jako uszkodzone, w transporcie, z opcją naprawy „na gotowo” ale BEZ SZACUNKÓW i GWARANCJI KOSZTÓW tej naprawy.

Za to oferujemy auto nieuszkodzone blacharsko – w DOBREJ CENIE i z szansą na naprawę fajny zakup!

Wersja Scat Pack Plus, czyli prawie pół tysiąca koni mechanicznych na tylnej osi, bulgot ośmiu cylindrów i wyśmienita skrzynia ZF 8HP. Do tego cztery furtki, tapierka półskórzana, grzane i wentylowane fotele, grzana kanapa, CarPlay / Android Auto, nagłośnienie Alpine, czujniki martwego pola, szyberdach…

Rozszerzona  specyfikacja samochodu obok. Wartość katalogowa egzemplarza to prawie 48 tys. USD (bez podatków stanowych). Czyli ni ma bidy…

Samochód kupiony w USA od firmy ubezpieczeniowej, ze szkodą opisaną powyżej. Nadwozie jest nienaruszone, poduszki są całe…

W opisie aukcyjnym są wskazane szkody „undercarriage” (podwozie) i „mechanical” (uszkodzenie mechaniczne) – na szczęście opisane jako „minor” (nieznaczne) w raporcie CARFAX (do wglądu dla zainteresowanych).

Czyli „są szanse”…

Auto miało w USA trzech właścicieli, a tak naprawdę dwóch, którzy „lubili zapier…” – nie ma się co oszukiwać, patrząc na zdjęcie ze wskazaniem historycznym maksymalnej prędkości auta… Taki mamy klimat, Chargerów Scat Pack nie kupują emeryci, by jeździć nimi do kościoła i po bułki…

Właściciel(e) Chargera lubowali się chyba również w tuningu i zakupach u „majfriendów” – czerwone upiększenia grilla, klamek, wylotów powietrza – ale to akurat da się łatwo odkręcić…

Zaryzykujesz?

Wyposażenie (wybrane elementy):

  • Silnik 6.4L V8 SRT HEMI® MDS Powered by SRT (495 KM, 644 Nm)
  • Skrzynia: automatyczna 8-biegowa ZF (8HP70) + łopatki
  • Napęd: RWD + szpera (3.09) + konfigurowalne tryby jazdy SRT® + line lock + launch assist
  • Koła aluminiowe 20-calowe Brass Monkey z oponami 275/40 Pirelli Zero (lato) + zabezpieczenie śrub
  • Zawieszenie High-Performance na amortyzatorach Billstein
  • Układ hamulcowy BREMBO z zaciskami 4-tłoczkowymi z przodu
  • Aktywny układ wydechowy
  • Tapicerka półskórzana Nappa + Alcantara (Black / Ruby Red) + deska rozdzielcza i boczki drzwiowe obszyte skórą (polift)
  • Fotele przednie podgrzewane i wentylowane, regulowane elektrycznie
  • Kanapa podgrzewana, dzielona, ze składanym podłokietnikiem i podświetlanymi uchwytami na kubki
  • Kierownica Performance, podgrzewana
  • Grill Performance + maska Performance (z funkcjonalnymi wylotami ciepłego powietrza z komory silnikowej) + spojler Performance
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
  • Szyberdach elektryczny
  • System multimedialny U-Connect z ekranem 8.4 cala, USB, Bluetooth, SD, CarPlay / Android Auto, LTE, WiFi, USB, AUX, z pamięcią ustawień
  • System audio Alpine Premium (6 głośników, 276W)
  • Kamera cofania z ParkSense (PDC tył) poraz ParkView
  • Dodatkowe oświetlenie LED kabiny
  • Pamięć ustawień dla fotela kierowcy, nastawów radia oraz lusterek zewnętrznych
  • Lusterka zewnętrzne automatycznie pochylane przy cofaniu
  • Reflektory halogenowe
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Czujniki martwego pola (BLIS)
  • Czujniki ruchu poprzecznego
  • Czujniki ciśnienia powietrza w kołach (TMPS)
  • Dostęp bezkluczykowy + zdalne odpalanie samochodu
  • Zestaw naprawczy koła
  • System alarmowy / antykradzieżowy

Więcej na dołączonym Window Stickerze.

Samochód sprzedajemy w stanie USZKODZONYM – „as is” & „no warranty” – w transporcie do kraju. Nie sprzeda się? Naprawimy sami! Ale cena będzie już wyższa i pozbawiona dreszczyku emocji! 

Koszt zakupu auta OBEJMUJE cło, vat oraz dostawę w dowolne miejsce w kraju; NIE OBEJMUJE akcyzy oraz naprawy samochodu… której – jako się rzekło – możemy się podjąć.

Samochód wypływa niebawem z USA. Do Rotterdamu dotrze w styczniu 2024 r. (ETA). Po kolejnych 3-4 tygodniach będzie już w kraju, dostarczony w dowolne miejsce wg. dyspozycji kupującego.

Kontakt w sprawie oferty:

  • 509 423 000 (Dominik) / rzeszow@autodiscover.pl
  • 509 424 000 (Kamil) / rzeszow@autodiscover.pl

Skontaktuj się
z nami!

  • Ponad 10 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej!
  • Ponad 2000 sprowadzonych samochodów!
  • 99,9% zadowolonych klientów!