Pierwsze Audi RS 5 szczyciło się silnikiem V8. Następca to już „tylko” podwójnie doładowane V6… ale jest mocniejszy i szybsze! Proponujemy Wam do zakupu drugą generację szanowanego modelu – do wzięcia od ręki w salonie AutoDiscover Warszawa (Towarowa 33)!
Nowe Audi RS 5 to dużo bardziej cywilizowany wóz niż pierwowzór, a przez to przyjemniejszy w codziennej eksploatacji na krótki i długich trasach, szczególnie w odmianie Sportback – tej najbardziej rodzinnej! Do nadwozia typu liftback zapakujecie ponad 600 litrów bagażu!
Przyrost ponad 170 Nm momentu obrotowego w tej generacji RS 5 (liczba KM się nie zmieniła), a także dwóch biegów w przekładni Tiptronic, ma istotny wpływ na codzienną eksploatację RS 5. Dzięki mniejszej z dwóch sprężarek i szybkiej skrzyni ZF, maksymalna moc dostępna jest już od ok 1900 rpm, czyli w tym najczęściej wykorzystywanym zakresie. Nie trzeba ciśnąć „do odcinki”, by poczuć strzał w plecy (3.9 sek. 0-100 km/h)!
Co ciekawe, ten sam silnik – 2.9 V6 TFSI Bi-Turbo – trafiał także pod maskę ostatniego spalinowego Macana w odmianie S, ale był tam nieco osłabiony (komputerowo). Czy trzeba lepszej reklamy dla tej jednostki, dla RS 5-tki?
PS. Mniejsza o 1.3 litra pojemność silnika RS 5 w drugiej generacji modelu to także niższe spalanie – rekordzistom udało się uzyskać nawet 9l/100 km! Ale ale – zabawa pedałem przyspieszenia kosztuje (nasze stołeczne testy to 15-17 l/100 km)! O doznania akustyczne dba aktywny wydech; klapki uruchamiane są w trybie Dynamic.
Ten konkretny egzemplarz RS 5 Sportback należy do jednego z naszych klientów i był jednym z wielu nietuzinkowych pojazdów prywatnej kolekcji.
Auto jest bogato skonfigurowane i posiada m.in. sportowy dyfer tylny oraz zawieszenie (Audi Sport), przepiękną tapicerkę skórzaną z pikowaną skóra i masażami foteli przednich, Audi Virtual Cockpit, system kamer 360, aktywny tempomat, klimatyzację trzystrefową, nagłośnienie Bang & Olufsen 3D Sound i chyba komplet systemów bezpieczeństwa oferowanych w tym modelu!
Szczegółowa specyfikacja obok. Wartość katalogowa pojazdu to ponad 82 tys. dolarów (bez podatków stanowych).
Samochód został kupiony od firmy ubezpieczeniowej Erie Insurance z minimalną szkodą prawego tyłu (zderzak, klapa, poszycie błotnika), bez naruszonej pirotechniki! Była to pierwsza szkoda na pojeździe, który w USA miał tylko jednego właściciela (ten przejechał autem tylko 16.5 tys. km). W Polsce samochód służył na co dzień, wożąc rodzinę klienta.
Auto zostało przywrócone do stanu fabrycznego na oryginalnych częściach VAG i jest w bardzo dobrej kondycji technicznej oraz wizualnej! Dokumentację szkody oraz naprawy auta (w tym komplet faktur z ASO Audi) przekażemy zainteresowanym – po kontakcie telefonicznym.
Chętnie udostępnimy pojazd na weryfikację stanu technicznego w dowolnie wybranym serwisie na terenie Warszawy – na koszt nabywcy.
Wyposażenie (wybrane elementy):
Więcej na dołączonym Window Stickerze.
Samochód jest zarejestrowany, ubezpieczony – gotowy do jazdy! Dostępny z umową kupna-sprzedaży lub FV-marża – możemy pomóc w uzyskaniu finansowania na zakup auta (kredyt, pożyczka leasingowa).
Samochód dostępny na oględziny w salonie AutoDiscover Warszawa (Towarowa 33) w dn. pn-pt 9-18 oraz sb. 10-14. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Kontakt w sprawie oferty: 509 432 000 (Kamil) / [email protected]