BMW M3 E92 Competition Package
2012|4.0 V8 |RWD
  • Rocznik: 2012
  • Silnik: 4.0 V8 S65 (420 KM, 400 NM)
  • Skrzynia: półautomatyczna 7-biegowa M DCT z Drivelogic
  • Napęd: RWD + szpera + M Drive
  • Przebieg: 110 037

Wyjątkowy egzemplarz kultowego BMW M3 E92 z pakietem Competition, po pełnej renowacji silnika! Samochód dostępny od ręki w salonie AutoDiscover Rzeszów (Al. Armii Krajowej 21) – kto pierwszy, ten lepszy!

Choć jeszcze daleko mu do formalnego statusu youngtimer’a, już dziś jest BMW M3 E92 jest bardzo pożądane przez kolekcjonerów ale i miłośników aut z Bawarii! Z klku powodów.

M3 E92 było ostatnim modelem M z wolnossącym silnikiem V8, a sam silnik kręci się do zawrotnych 8300 rpm! Ponad czterystukonny motor S65 rozpędzał M3 E92 w ok. 4.8 sekundy „do setki”

… w czym także zasługa zaawansowanej skrzyni półautomatycznej M DCT z Drivelogic, posiadającej aż jedenaście trybów pracy: sześć w trybie sekwencyjnym i kolejne pięć w automatycznym!

Jednocześnie M3 E92 prowadziło się jak po sznurku, dzięki świetnemu rozkładowi mas, zaawansowanej inżynierii zawieszenia czy opcjonalnemu zawieszeniu adaptacyjnemu EDS, które mamy też w naszym egzemplarzu!

Samo wyposażenie auta jest bogate! Mamy tu m.in. reflektory ksenonowe, nawigację Professional, tapicerkę skórzaną, klimatyzację automatyczną, akcesoryjny układ wydechowy, który uwydatnia przepiękny bulgot ośmiocylindrowego serca M3 E92…

… a przede wszystkim pakiet Competition!

Nasz egzemplarz posiada obniżone o 10 mm zawieszenie EDS ze specjalnym programem sterowania (Electronic Damping Control oraz Dynamic Stability Control) a także lekkie koła 19-calowe CSL o zwiększonym odsadzeniu (ET), jeszcze lepiej wypełniające nadkola M3-ki).

Wyposażenie (wybrane elementy):

  • Silnik: 4.0 V8 S65 (420 KM, 400 NM)
  • Skrzynia: półautomatyczna 7-biegowa M DCT z Drivelogic
  • Napęd: RWD + szpera + M Drive
  • Koła aluminiowe 19-calowe CSL z oponami Dunlop Sport Max RT 245/35 i 295/35
  • Pakiet Competition
  • Adaptacyjne zawieszenie EDC Competition (obniżone 10 mm)
  • Sportowy układ wydechowy aftermarket
  • Lakier: Jerez Schwarz Metallic (A73)
  • Tapicerka skórzana Novillo Schwarz (NCSW)
  • Podsufitka antracytowa
  • Wykończenie wnętrza w kolorze czarnym o strukturze karbonu
  • Listwy szyb na wysoki połysk Shadow Line
  • Fotele przednie sportowe BMW M, sterowane elektrycznie, z pamięcią ustawień, z podłokietnikiem unoszonym
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
  • Adaptacyjne reflektory ksenonowe z doświetlaniem zakrętów
  • Światła do jazdy dziennej DRL LED (ringi)
  • Tempomat
  • Pakiet lusterek zewnętrznych
  • Pakiet oświetlenia kabiny
  • System nawigacji Professional z GPS, Bluetooth, USB, AUX, BMW Apps, BMW Teleservices o rozszerzonym zakresie informacji online, Traffic Information, sterowaniem głosowym, integracją z telefonem komórkowym, tunerem satelitarnym
  • Nagłośnienie HiFi
  • Lusterko wewnętrzne z funkcją automatycznego ściemniania
  • Dostęp komfortowy do samochodu
  • Czujniki parkowania z tyłu pojazdu
  • Funkcja start/stop
  • Czujniki ciśnienia powietrza w kołach (TPMS)
  • Czujnik deszczu
  • Roleta przeciwsłoneczna dla tylnej szyby
  • System alarmowy

Nasze auto przyjechało do kraju z Karoliny Północnej z jak się wydawało niegroźnym uszkodzeniem pasa przedniego i fabryczną pirotechniką. Przy próbie odpalenia auta okazało się jednak, że odbudowy wymaga także silnik M3-ki.

W ten sposób słynne S65 przeszło kapitalny remont u zaprzyjaźnionego z AutoDiscover Piotra Dziedzica – eksperta od silników BMW i Porsche. Remont był okazją m.in. do wymiany felernych panewek korbowodowych, które w tym modelu BMW wymagają stosownej troski i właściwej eksploatacji.

Łączny koszt odbudowy i dopieszczenia silnika przekroczył 40 tys. zł… ale było warto! Dziś mamy pewność, że auto jest w perfekcyjnym stanie mechanicznym i nie zawiedzie nawet na torze; jeśli nowy nabywca będzie miał także ochotę wybrać się na Track Day (a pakiet Competition właśnie temu był dedykowany).

W ramach naprawy, nasze M3 E92 otrzymało też nowe chłodnice oleju, klimy, wentylator czy zderzak przedni ze stosowną drobnicą plastikową. Zamontowaliśmy także nową szybę czołową, którą już wcześniej, nieudolnie, wymieniono w USA, co – przez cieknącą wodę – doprowadziło do uszkodzenia jednego ze sterowników.

Zregenerowane zostały też reflektor ksenonowe oraz same koła CSL. Auto nie jeździ i nie wygląda na swój wiek… i w tym cały SZTOS tego konkretnego egzemplarza! Drugiej tak dopieszczonej, importowanej z USA sztuki nie znajdziecie w ogłoszeniach!

Szerzej o naprawie BMW M3 E92 mówiliśmy w naszych filmach YouTube – TUTAJ, TUTAJ,  TUTAJ i TUTAJ.

Auto cieszy i bawi nas w pełni od jesieni ubiegłego roku, ale nadszedł czas, by zmieniło właściciela.

M3-kę sprzedajemy z umową kupna-sprzedaży lub FV marża. Auto jest dostępne na oględziny w salonie AutoDiscover Rzeszów (Al. Armii Krajowej 21) od poniedziałku do piątku w godz. 9-18 oraz w soboty 10-14.

Nabywcy przekażemy kompletną dokumentacja szkody. Możemy też podjechać na sprawdzenie stanu technicznego samochodu do dowolnego serwisu na terenie Rzeszowa.

Kontakt w sprawie ogłoszenia: 509 424 000 (Kamil) / [email protected]

Skontaktuj się
z nami!

    Jak chcesz współpracować z AutoDiscover?

    • Ponad 10 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej!
    • Ponad 2000 sprowadzonych samochodów!
    • 99,9% zadowolonych klientów!