Bestsellerowy van Chryslera w bogatej specyfikacji Limited. Wersja hybrydowa plug-in – doładowywana z gniazdka! Samochód dostępny w transporcie mniej więcej do końca maja. Zdecydowanemu nabywcy możemy pomóc z naprawą wozu „na gotowo”!
Chrysler Pacifica drugiej generacji zastapił model Town&Country w ofercie Chryslera dla dużych rodzin… i sprzedaje się jak ciepłe bułeczki! W samych stanach Zjednoczonych, w latach 2017-2023 nabywców znalazło ponad 800 tys. tych aut! W 2023 roku FCA sprzedało rekordowe 204 tysiące sztuk nowej Pacifiki!
My oferujemy Wam egzemplarz poliftowy (od roku modelowego 2021), z szeregiem zmian stylistycznych i technicznych w modelu (m.in. efektowne światła LED, przeprojektowana deska rozdzielcza i system multimedialny). Auto jest jeszcze ładniejsze i jeszcze lepiej wyposażone!
Bogata wersja Limited – trzecia z czterech oferowanych – z tapicerką skórzaną (w tym deska i boczki drzwiowe), grzanymi i wentylowanymi fotelami, adaptacyjnym tempomatem, asystentem pasa ruchu, czujnikami martwego pola, multimediami U-Connect 5 (ekran centralny 10.1 cala), CarPlay / Android Auto, dachem panoramicznym, nagłośnieniem Harman/Kardon, oświetleniem full LED…
Nasz egzemplarz posiada dodatkowo pakiet stylistyczny S Appearance (przyciemnione akcenty nadwozia, wykończenie Piano Black kabiny, czarne koła) a także pakiet multimedialny Theater Family Group z ekranami w zagłówkach przednich foteli i kamerą pokładową.
We wnętrzu naszej Pacifiki znajdziemy siedem miejsc (ogrzewane fotele kapitańskie drugiego rzędu) oraz bagażnik 914- 3978 litrów (wg. standardu pomiarów USA), w zależności od konfiguracji foteli.
Kolejny wyróżnik naszego egzemplarza – hybrydowy układ napędowy typu plug-in (bateria ładowana z gniazdka). Bardzo udaną i bezawaryjną jednostkę V6 Pentastar doposażono tu o dwa silniki elektryczne z baterią 16 kWh, co:
Na samym prądzie (baterii) Pacifica Hybrid może przejechać do 52 km.
Bateria może być ładowana z gniazdka 230V, natomiast podczas jazdy jest ona doładowywana poprzez system odzyskiwania energii z hamowania oraz sam silnik spalinowy (tryb generatora). Postęp ładowania baterii można śledzić m.in. przy pomocy aplikacji na smartfona.
Nasz egzemplarz – jak każda hybryda – napędzany jest na przednie koła (FWD) poprzez nowoczesną skrzynię bezstopniową eFlite ETV, wraz z elektroniką pokładową optymalizującą wydajność układu napędowego Pacifiki Hybrid.
Samochód kupiliśmy od firmy ubezpieczeniowej State Farm Insurance z uszkodzonym lewym przodem (m.in. zawieszenie koła, koło, zderza przedni, nadkole, część elementów układu napędowego i kierowniczego) ale i nienaruszoną pirotechniką. Samochód odpala – z oczywistych względów nie porusza się po placu.
To pierwsza szkoda samochodu (status MINOR w raporcie CARFAX, czyli nieznaczna). Auto miało w USA tylko jednego właściciela i przeszło już dwa serwisy eksploatacyjne.
Wyposażenie (wybrane elementy):
Więcej na dołączonym Window Stickerze.
Samochód sprzedajemy jako USZKODZONY – w transporcie do kraju. Koszt zakupu OBEJMUJE fracht oraz dostawę w dowolne miejsce w kraju; NIE OBEJMUJE akcyzy (18.6%) oraz naprawy samochodu.
Możemy naprawić auto i przygotować do eksploatacji na polskich drogach poprzez zaufanego podwykonawcę i warsztaty partnerskie (na mocy odrębnego porozumienia) – zapytaj o szczegóły współpracy.
Samochód wypływa niebawem z USA. Do Rotterdamu dotrze pod koniec kwietnia / na początku maja. Do końca maja pojazd będzie już w kraju, dostarczony w dowolne miejsce wg. dyspozycji kupującego.
Kontakt w sprawie oferty: