Jeśli ponad siedemset koni mechanicznych w rodzinnym, pięciodrzwiowym wozie to dla Ciebie za mało… możesz kupić u nas sedana ponad ośmiusetkonnego! Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody z serii Jailbreak wjeżdża do oferty samochodów w transporcie AutoDiscover!
Model korzysta z tego samego, fenomenalnego silnika 6.2 V8 Hemi Supercharged, który dzięki większej pojemności kompresora (2.4 >> 2.7 litra) i wyższemu ciśnienu doładowania (0.8 >> 1 bar) generuje o prawie 100 koni mechanicznych więcej – dokładnie 805 KM!
Moment obrotowy został wyśrubowany do poziomu… aut ciężarowych (959 Nm)!
Serce Chargera Reddeye kręci się wyżej, bo do 6500 rpm (6200 rpm w „zwykłym” Hellcacie) a etylina Premium trafia do cylindrów poprzez dwie wysokowydajne pompy paliwa (zamiast jednej)! Sam silnik ma wzmocnione tłoki, korbowody, zawory oraz zwiększoną ilość oleju w magistrali.
Aby podnieść trwałość Chargera Redeye, auto wyposażono w mocniejszy wał i mosty oraz dodatkowy parownik systemu klimatyzacji obniżający temperaturę powietrza w intercoolerze (SRT Power Chiller).
Efekty tej kuracji są zadziwiające! Prawie 1.9-tonowy, tylnonapędowy Charger SRT Hellcat Reddeye robi „setkę” w nieco ponad 3.5 sekundy – to trzy dziesiąte szybciej niż SRT Hellcat i tylko jedna dziesiąta sekundy wolniej niż Mustang Shelby GT500! – a ćwiartkę w 11.5 sekundy!
Oprawca asfaltu dostał w ręce jeszcze ostrzejszy nóż! I jęczy jeszcze głośniej!
… a wszystko to w rodzinym sedanie, którym z marszu pojedziesz do kościoła czy na wakacje! Z tobołkami (ponad 450-litrów pojemności bagażnika)! Obłęd!
Nasz samochód to najwyższa specyfikacja Jailbreak, którą Dodge uwolnił dla swoich klientów wszystkie możliwe pakiety i opcje wyposażenia dostępne w ostatnich latach w swoich katalogach…. jakkolwiek pierwszy właściciel naszego egzemplarza nie poszalał w konfiguratorze auta, koncentrując się przede wszystkim na mechanice i osiągach Redeye!
Z wygód egzemplarza, jest tu m.in. tapicerka półskórzana z grzanymi i wentylowanymi fotelami, kierownica w alcantarze, nagłośnienie Alpine, CarPlay / Android Auto, szyberdach, zamszowa podsufitka, dwustrefowa klimatyzacja z systemem oczyszczania powietrza… Więcej szczegółów – obok.
Wartość katalogowa auta to ponad 95 tys. dolarów (bez podatków stanowych)… i będzie ona rosła, wraz z wycofaniem się koncernu FCA (holding Stellantis) z produkcji silników V8 Hemi, co nastąpiło w grudniu 2023 roku…
Zatem naprawić, pocieszyć się osiągami Chargera SRT Hellcat Redeye na niemieckich autostradach (prędkościomierz wyskalowany do 220 mph, czyli 350 km/h!)… i pod koc!
Nietuzinkowego Chargera kupiliśmy od firmy ubezpieczeniowej z uszkodzonym lewym bokiem i przodem. Do ogarnięcia jest zawieszenie przedniego koła, błotnik oraz pirotechnika pokładowa (deska, kierownica i podkolanówka).
Wyposażenie (wybrane elementy):
Więcej na dołączonym Window Stickerze.
To pierwsza szkoda na pojeździe, który miał w USA tylko jednego właściciela. Ten nie na cieszył sie wiele autem, pokonując nim niespełna sześć tysięcy kilometrów…
Samochód sprzedajemy jako USZKODZONY – w transporcie do kraju. Koszt zakupu OBEJMUJE fracht oraz dostawę w dowolne miejsce w kraju; NIE OBEJMUJE akcyzy (18.6%) oraz naprawy samochodu.
Zdecydowany klient odbierze auto „na gotowo” – po naprawie i konwersji na EU w zaprzyjaźnionych warsztatach (usługa na podstawie odrębnej umowy, dodatkowo płatna).
Samochód płynie już do Europy. Pod koniec marca będzie już w kraju, dostarczony w dowolne miejsce wg. dyspozycji kupującego (pod dom, wskazany warsztat itp.) lub na naprawę do AutoDiscover.
Kontakt w sprawie oferty: