Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody Jailbreak
2022|6.2 V8 Hemi Supercharged HO|RWD
  • Rocznik: 2022
  • Silnik: 6.2 V8 Hemi Supercharged HO (805 KM, 959 Nm)
  • Skrzynia: aut. 8-biegowa ZF 8HP90
  • Napęd: RWD + szpera
  • Przebieg: 5 729 km

Jeśli ponad siedemset koni mechanicznych w rodzinnym, pięciodrzwiowym wozie to dla Ciebie za mało… możesz kupić u nas sedana ponad ośmiusetkonnego! Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody z serii Jailbreak wjeżdża do oferty samochodów w transporcie AutoDiscover!

Model korzysta z tego samego, fenomenalnego silnika 6.2 V8 Hemi Supercharged, który dzięki większej pojemności kompresora (2.4 >> 2.7 litra) i wyższemu ciśnienu doładowania (0.8 >> 1 bar) generuje o prawie 100 koni mechanicznych więcej – dokładnie 805 KM!

Moment obrotowy został wyśrubowany do poziomu… aut ciężarowych (959 Nm)!

Serce Chargera Reddeye kręci się wyżej, bo do 6500 rpm (6200 rpm w „zwykłym” Hellcacie) a etylina Premium trafia do cylindrów poprzez dwie wysokowydajne pompy paliwa (zamiast jednej)! Sam silnik ma wzmocnione tłoki, korbowody, zawory oraz zwiększoną ilość oleju w magistrali.

Aby podnieść trwałość Chargera Redeye, auto wyposażono w mocniejszy wał i mosty oraz dodatkowy parownik systemu klimatyzacji obniżający temperaturę powietrza w intercoolerze (SRT Power Chiller).

Efekty tej kuracji są zadziwiające! Prawie 1.9-tonowy, tylnonapędowy Charger SRT Hellcat Reddeye robi „setkę” w nieco ponad 3.5 sekundy – to trzy dziesiąte szybciej niż SRT Hellcat i tylko jedna dziesiąta sekundy wolniej niż Mustang Shelby GT500! – a ćwiartkę w 11.5 sekundy!

Oprawca asfaltu dostał w ręce jeszcze ostrzejszy nóż! I jęczy jeszcze głośniej!

… a wszystko to w rodzinym sedanie, którym z marszu pojedziesz do kościoła czy na wakacje! Z tobołkami (ponad 450-litrów pojemności bagażnika)! Obłęd!

Nasz samochód to najwyższa specyfikacja Jailbreak, którą Dodge uwolnił dla swoich klientów wszystkie możliwe pakiety i opcje wyposażenia dostępne w ostatnich latach w swoich katalogach…. jakkolwiek pierwszy właściciel naszego egzemplarza nie poszalał w konfiguratorze auta, koncentrując się przede wszystkim na mechanice i osiągach Redeye!

Z wygód egzemplarza, jest tu m.in. tapicerka półskórzana z grzanymi i wentylowanymi fotelami, kierownica w alcantarze, nagłośnienie Alpine, CarPlay / Android Auto, szyberdach, zamszowa podsufitka, dwustrefowa klimatyzacja z systemem oczyszczania powietrza… Więcej szczegółów – obok.

Wartość katalogowa auta to ponad 95 tys. dolarów (bez podatków stanowych)… i będzie ona rosła, wraz z wycofaniem się koncernu FCA (holding Stellantis) z produkcji silników V8 Hemi, co nastąpiło w grudniu 2023 roku…

Zatem naprawić, pocieszyć się osiągami Chargera SRT Hellcat Redeye na niemieckich autostradach (prędkościomierz wyskalowany do 220 mph, czyli 350 km/h!)… i pod koc!

Nietuzinkowego Chargera kupiliśmy od firmy ubezpieczeniowej z uszkodzonym lewym bokiem i przodem. Do ogarnięcia jest zawieszenie przedniego koła, błotnik oraz pirotechnika pokładowa (deska, kierownica i podkolanówka).

Wyposażenie (wybrane elementy):

  • Silnik: 6.2 V8 Hemi Supercharged High Output (805 KM, 959 Nm)
    + system dodatkowego chłodzenia (SRT After-Run Chiller + SRT Power Chiller)
    + sportowy sterownik silnika (High Performance Engine Controller)
    + prędkościomierz wyskalowany do 320 km/h
  • Skrzynia: aut. 8-biegowa ZF 8HP90 + łopatki + wskaźnik optymalnej zmiany biegów
  • Napęd: RWD + szpera (2.62) + SRT® Performance Pages
  • Koła aluminiowe 20-calowe (11J) o obniżonej wadze w niskim połysku / Black
  • Line Lock + Launch Control + Launch Assist + SRT Drive Modes
  • Poszerzone nadwozie Widebody z maską SRT Single Scoop (funkcyjny wlot powietrza)
  • Spojler klapy SRT Performance w kolorze czarnym
  • Zawieszenie adaptacyjne Widebody Competition Suspension
  • Układ hamulcowy BREMBO z zaciskami 6- i 4-tłoczkowymi
  • Lakier: Pitch Black
  • Oznaczenia modelu Redeye na grillu, błotnikach, klapie bagażnika
  • Oznaczenie modelu Jailbreak
  • Tapicerka półskórzana Alcantara / Laguna Black
  • Deska rozdzielcza obszyta skórą
  • Boczki drzwiowe obszyte alcantarą
  • Fotele przednie podgrzewane i wentylowane, sterowane elektrycznie, z pamięcią ustawień, w pełnej czerni
  • Kanapa podgrzewana, składana 60:40
  • Podsufitka obszyta zamszem
  • Wykończenie wnętrza zamsz
  • Kierownica multimedialna SRT, obszyta alcantarą, z czerwonym logo LED
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z systemem CleanAir
  • Szyberdach elektryczny
  • System multimedialny U-Connect z CarPlay / Android Auto, USB, AUX, SD, Bluetooth, GPS, Radio HD, obsługą głosową i pamięcią ustawień
  • Kamera cofania z ParkView, asystentem parkowania ParkSense i czujnikami parkowania (PDC)
  • System audio Alpine (6 głośników, 276W)
  • System alarmowy Deluxe z zabezpieczeniem kluczyka
  • Dostęp komfortowy do samochody + zdalne odpalanie
  • Czujniki martwego pola (BLIS)
  • Czujniki ruchu poprzecznego

Więcej na dołączonym Window Stickerze.

To pierwsza szkoda na pojeździe, który miał w USA tylko jednego właściciela. Ten nie na cieszył sie wiele autem, pokonując nim niespełna sześć tysięcy kilometrów…

Samochód sprzedajemy jako USZKODZONY – w transporcie do kraju. Koszt zakupu OBEJMUJE fracht oraz dostawę w dowolne miejsce w kraju; NIE OBEJMUJE akcyzy (18.6%) oraz naprawy samochodu.

Zdecydowany klient odbierze auto „na gotowo” – po naprawie i konwersji na EU w zaprzyjaźnionych warsztatach (usługa na podstawie odrębnej umowy, dodatkowo płatna).

Samochód płynie już do Europy. Pod koniec marca będzie już w kraju, dostarczony w dowolne miejsce wg. dyspozycji kupującego (pod dom, wskazany warsztat itp.) lub na naprawę do AutoDiscover.

Kontakt w sprawie oferty:

Skontaktuj się
z nami!

    Jak chcesz współpracować z AutoDiscover?

    • Ponad 10 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej!
    • Ponad 2000 sprowadzonych samochodów!
    • 99,9% zadowolonych klientów!