Maserati GranTurismo Sport Cabrio
2016|4.7 V8 |RWD
  • Rocznik: 2016 
  • Silnik 4.7 V8 DOHC 32V (460 KM, 520 Nm)
  • Skrzynia aut. 6-biegowa ZF
  • Napęd: RWD + szpera
  • Przebieg: 63 947 km

Luksusowe cabrio od Maserati! Ikona włoskiego designu przemysłowego, zadająca szyku pod nocnym klubem! Mistrz sprintów a zarazem pożeracz kilometrów!

Samochód do wzięcia w transporcie do Polski – mniej więcej do końca lutego! Doskonała cena na tle innych egzemplarzy oferowanych już w kraju!

Egzemplarz z pełnego rocznika 2016, a więc po zmianach stylistycznych i mechanicznych w modelu.

Pod maską pracuje tu słynne wolnossące 4.7 V8 wprost z fabryki Ferrari, spięte z sześciobiegowym automatem ZF 6HP oraz napędem na tylną oś.

Sprint do setki trwa tu ok 4.7 sekundy… i trudno się oprzeć pokusie ostrzejszego traktowania pedału przyspieszenia!

Dynamika auta jest wyśmienita, do tego wóz prowadzi się superkomfortowo i przewidywalnie, dzięki adaptacyjnemu zwieszeniu Maserati Skyhook i niemal perfekcyjnemu rozkładowi mas (49:51 przy zamkniętym dachu i 48:52 przy otwartym).

Gran Turismo – po prostu!

Wnętrze – jak na wóz za ponad sto tysięcy dolarów przystało – to same luksusy: wysokogatunkowe skóry super wygodnych foteli, deski i boczków, zamszowe słupki, aluminiowe listwy wykończeniowe, magnezowe łopatki kierownicy…

Jakość to synonim Maserati, choć design tych aut nie wszystkim się podoba. Takie prawo, o gustach się nie dyskutuje!

My zakochaliśmy się w tym wozie na nowo po ostatnie realizacji dla klienta – przyjemność z jazdy jest nie do opisania!

Oczywiście, widać już upływ czasu na egzemplarzu i samej konstrukcji. Multimedia nie przystają do współczesnych tabletów, a zegary to klasyczne cyferblaty ze wskazówkami fizycznymi… ale nie ma to zupełnie znaczenia w tym aucie!

Tu liczy się przyjemność z jazdy, doznania akustyczne i (meta)fizyczne, a nie bajery i rozpraszacze które serwuje nam współczesna motoryzacja…

Jazda Maserati GranTurismo uzależnia… tym bardziej, że włoskie V8 nie rujnuje portfela! Poniżej 12 litrów w trasie, ok. 15 litrów w mieście przy rozsądnym traktowaniu pedału przyspieszenia to realne wartości z użytkowania tego auta.

To wyśmienity wóz na długie trasy i niedzielne przejażdżki na spoty i zloty (szczególnie wersją cabrio!). Nie ma przechodnia, który by się nie obejrzał za autem!

Zdecydowanie nie jest to auto dla tych, którzy chcą pozostać anonimowi na drodze!

POLECAMY EGZEMPLARZ!

Wyposażenie (wybrane elementy):

  • Silnik: 4.7 V8 DOHC 32V (464 KM, 520 Nm)
  • Skrzynia aut. 6-biegowa ZF 6HP + łopatki Maserati Active Shifting (Trofeo Design)
  • Napęd: RWD + szpera + Sport Mode
  • Koła aluminiowe 20-calowe MC Design Grafite Matt kute (8.5J / 10.5J) z oponami 245/35 i 285/35
  • Układ kierowniczy progresywny, wspomagany elektrycznie
  • Zawieszenie adaptacyjne – elektryczne Skyhook
  • Sportowy układ wydechowy z czterema końcówkami
  • Układ hamulcowy BREMBO 6/4 tłoczkowy z tarczami 360/330 mm przód/tył
  • Tapicerka skórzana Nero
  • Fotele sportowe z podparciem lędźwi
  • Kierownica sportowa, oszyta skórą, multimedialna
  • Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
  • Miękki składany dach (soft top – składany elektrycznie w 28 sekund)
  • Reflektory bi-ksenonowe
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Tylne lampy LED
  • Oświetlenie ambientowe kabiny
  • Maserati Multimedia System z ekranem centralnym 7 cali, Bluetooth, RDS, CD, dyskiem twardym, USB, AUX
  • Nagłośnienie Bose® Surround Sound
  • System alarmowy
  • Czujniki parkowania przód + tył
  • Tempomat
  • Wspomaganie elektryczne otwierania drzwi i klapy bagażnika
  • Centralny zamek z pilotem
  • Lusterko wewnętrzne z funkcją automatycznego ściemniania
  • Zegarek analogowy na desce rozdzielczej
  • Pedały sportowe, aluminiowe
  • Zamykany schowek po stronie pasażera
  • Czujniki deszczu
  • Uchwyty mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX
  • Czujnik przeciwmgłowy szyby

Auto kupiliśmy w słonecznej i suchej jak pieprz Arizonie z uszkodzonym prawym przodem (zderzak, reflektor, zawieszenie koła). Samochód odpala i ma chęć do jazdy – gdyby nie podcięte koło… Prosta naprawa dla dobrego blacharza i mechanika – chętnie ogarniemy auto „na gotowo” dla zdecydowanego nabywcy!

To pierwsza szkoda samochodu. Przebieg auta jest skromny zważywszy na rocznik i przeznaczenie. W CARFAXie sporo wpisów serwisowych. Naprawiać i jeździć!

Maserati sprzedajemy w stanie USZKODZONYM – w transporcie do kraju. Koszt zakupu OBEJMUJE fracht oraz dostawę w dowolne miejsce w kraju; NIE OBEJMUJE akcyzy (18.6%) oraz naprawy samochodu.

Samochód wypłynie wkrótce z USA. Do Rotterdamu dotrze w lutym. Na początku marca zostanie dostarczony w dowolne miejsce wg. dyspozycji kupującego (pod dom, wskazany warsztat itp.)

Kontakt w sprawie oferty:

Skontaktuj się
z nami!

    Jak chcesz współpracować z AutoDiscover?

    • Ponad 10 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej!
    • Ponad 2000 sprowadzonych samochodów!
    • 99,9% zadowolonych klientów!