SAMOCHÓD ZWERYFIKOWANY NA PLACU IAAI!
Fenomenu tego auta nie da się wytłumaczyć łatwo i szybko – trzeba by się cofnąć do 1979 roku i zamówienia niemieckiej armii na lekki i mocny terenowy pojazd transportowy dla Bundeswehry – ale Klasa G od Mercedesa sprzedaje się wyśmienicie! Szczególnie w wydaniu AMG!
My też ulegliśmy magii Gelendy, sprawdzając osobiście, a następnie kupując ciekawy egzemplarz G63 AMG na aukcji IAAI Orlando-North! Zanim auto dotrze do kraju, co stanie się pewnie w połowie maja, chcemy zaoferować Wam to auto w transporcie!
Nasz egzemplarz to druga generacja G Klasy o oznaczeniu kodowym W463. Ta generacja ma swoje początki jeszcze w latach 90-tych, ale nasza sztuka pochodzi z końcówki produkcji i przeszła szereg fabrycznych modernizacji auta jeśli chodzi o estetykę, mechanikę i elektronikę.
Po maską pracuje tu wyśmienite, ręcznie składane 4.0 V8 Bi-Turbo – flagowy silnik współczesnych Mercedesów 63 AMG!
Ta podwójnie uturbiona jednostka zapewnia całe mnóstwo mocy i elastyczności, co przy napędzie na cztery koła 4MATIC i szybkiej skrzyni automatycznej AMG SPEEDSHIFT TCT, daje ogromną frajdę z użytkowania auta – czy to na drodze (ok. 4.7 sek. do „setki) czy w terenie (napęd 4×4 z blokadami mostów, krótkie zwisy nadwozia, prześwit 24 cm, głębokość brodzenia 70 cm)…
W aucie mamy już system multimedialny Comand z cyfrowymi zegarami, pełną integrację ze smartfonem (CarPlay, Android Auto a nawet Google Automotive!), reflektory LED, aktywny tempomat, asystenta pasa ruchu, kamery 360…
… i całe mnóstwo komfortu – jak na luksusową bulwarówkę przystało: tapicerkę skórzaną z wysokogatunkowej skóry Nappa, grzane i wentylowane fotele z masażami czy nagłośnienie Burmester. Szerzej o specyfikacji auta piszemy obok.
To, co najważniejsze – samochód jest BEZWYPADKOWY i praktycznie nieuszkodzony! Po jednym właścicielu. Egzemplarz został skradziony, a następne odzyskany przez służby. Właściciel nie odebrał auta, najprędzej zadowalając się odszkodowaniem, a firma ubezpieczeniowa postarała się o nowy VIN dla pojazdu i wystawiła go na sprzedaż poprzez Insurance Auto Auctions Inc.
Tu do akcji wkroczyło AutoDiscover. Podczas pobytu na Florydzie i placu IAAI Orlando-North, nasz Grzegorz ZWERYFIKOWAŁ stan samochodu i podjął decyzję o jego licytacji. Potrzeba było aż sześciu podejść, by przekonać ubezpieczalnię do oddania auta w zaproponowanej przez nas cenie, ale w końcu się udało!
Auto ma czysty CARFAX i historię aukcyjną, wzorowo odpala i jeździ po placu... Oczywiście pirotechnika samochodu pozostaje w oryginalnym, nienaruszonym stanie.
Do ogarnięcia jest kosmetyka oraz uzupełnienie drobnych braków w wyposażeniu auta (m.in. znaczek Mercedes na grillu, osłona koła zapasowego, szyba czołowa i oznaczenie VIN pojazdu) oraz gruntowne pranie samochodu. Dokumentacja fotograficzna „szkód” z oględzin auta dostępna jest na zdjęciach poniżej.
>>> WIDEO PREZENTACJA SAMOCHODU – TUTAJ <<<
Samochód posiada tytuł „Salvage Theft” i formalnie został sprzedany jako pojazd uszkodzony. I jako takie, oferujemy auto w ramach tego ogłoszenia – USZKODZONE, w transporcie do kraju. Koszt zakupu OBEJMUJE fracht oraz dostawę w dowolne miejsce w kraju, NIE OBEJMUJE akcyzy oraz naprawy samochodu.
Możliwość naprawy samochodu „na gotowo” w warsztatach partnerskich AutoDiscover w ramach odrębnego porozumienia. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub w wiadomości prywatnej.
Samochód dotrze drogą morską do Holandii pod koniec kwietnia / na początku maja. Po kolejnych 3-4 tygodniach związanych z odprawą celną i transportem autolawetą do kraju, zostanie dostarczony w dowolne miejsce wskazane przez kupującego (pod dom lub wskazanego warsztatu) lub też na naprawę do serwisów partnerskich AutoDiscover.
Wyposażenie (wybrane elementy):
Pierwszy właściciel postanowił wystylizować samochód na wersję BRABUS 700 – na życzenie nabywcy możemy usunąć te dodatkowe, niefabryczne oznaczenia i przywrócić auto do oryginału.
Kontakt w sprawie oferty: