Luksusowy SUV średniej wielkości od Mercedesa – z bogatym wyposażeniem, napędem na cztery koła i na niską akcyzę!
Samochód sprzedawany w transporcie do kraju, do odbioru pod koniec maja / na początku czerwca.
GLC to kontynuacja modelu GLK, a sama zmiana nazwy modelu jest konsekwencją nowej polityki modelowej Mercedesa.
GLC są dostępne wyłącznie w wersji pięcioosobowej, oferując jednocześnie wysoki standard podróżowania – tak w przypadku układu napędowego jak i wyposażenia.
Nasz egzemplarz to wersja poliftowa, z unowocześnioną stylistyką modelu, przeprojektowanymi zderzakami, grillem, oświetleniem, większym ekranem multimediów (w tym cyfrowe zegary) czy nową kierownicą.
Sercem GLC 300 jest dwulitrowy silnik Turbo (na niską akcyzę), spięty z szybką skrzynią automatyczną 9G-Tronic oraz napędem na cztery koła 4MATIC.
Z tym zestawem napędowym, GLC 300 4MATIC przyspiesza w 6.5 sekundy od 0 do 100 km/h.
Wyposażenie samochodu stanowią m.in. pakiety stylistyczne AMG Line oraz Night, a także reflektory LED, dwukolorowa tapicerka skórzana z grzanymi fotelami, multimedia MBUX z CarPlay / Android Auto.
Samochód posiada liczne systemy bezpieczeństwa i asystujące kierowcy, w tym m.in adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu, system kamer 360 z asystentem parkowania.
Szerzej o specyfikacji piszemy obok.
Samochód kupiliśmy na aukcji firmy ubezpieczeniowej State Farm Insurance w stanie Alabama, ze szkodą pokolizyjną – z uszkodzonym przodem (m.in. zderzak, maska, reflektory, część elementów pasa przedniego) oraz wystrzeloną poduszką kierownicy i kolanową kierowcy.
W USA Mercedes miał tylko jednego właściciela i tylko jedną szkodę – tę, którą widzimy na zdjęciach. Przechodził też regularne serwisy eksploatacyjne (raport CARFAX do wglądu dla zainteresowanych – po kontakcie telefonicznym)
Mercedesa sprzedajemy w stanie uszkodzonym – w transporcie do kraju. Podana cena OBEJMUJE fracht morski, odprawę celną (cło, VAT).
Cena NIE OBEJMUJE akcyzy (niska stawka 3.1%), transportu pojazdu we wskazane przez nabywcę miejsce w Polsce (autolaweta) oraz naprawy auta (w gestii klienta).
Samochód dotrze do portu w Rotterdamie w drugiej połowie maja. Po kolejnych 3-4 tygodniach auto zostanie dostarczone do nabywcy „pod dom” lub do wskazanego warsztatu.
Kontakt w sprawie oferty: 509 432 000 (Kamil) / [email protected]
Wyposażenie (wybrane elementy):